viviann_heggestad@hotmail.com) and I will contact you.

Thank you for looking in..;)

Ps! Sender ogsaa til Norge, porto An Post priser kommer i tillegg;)

Ca. 1 veka leveringstid:)



Viviann

Sunday, January 10, 2010

Birds&Hearts



Birds&Hearts wall/window hanging
Add on what flowers/leaves you want depenging on the season...
Delivered without leaves. Choose what colours you want for the birds and hearts..
Special Easter version of this will come in the shop well before easter..
25 euro (200 kr)

2 comments:

  1. Er så nydelig denne :D Du har ikke vurdert å opprette butikk på portalen Etsy.com (internasjonal) eller Epla.no (norsk). Det er gratis å opprette, men betaler litt provisjon av salg. Har solgt endel der siden jeg oppretta butikk, men du hadde solgt mye mer, for det jeg driver med er temmelig smalt. Sjekk det ut ihvertfall. Du når ut til mange med produktene dine slik. Gratis markedsføring. På etsy.com som er en internasjonal salgsportal for brukskunst, er det over 300.000 butikker registrert. Epla er den norske versjonen. Her er mine butikker:

    ETSY: http://www.etsy.com/shop/VyanMica

    EPLA: http://epla.no/shops/vyanmica/

    Ha en flott uke :O)

    Stor klemm Vyan Maria

    ReplyDelete
  2. Tusen takk!! Det visste eg ikkje om.. Det maa eg sjekke ut no.. Ha ei fortreffeleg uka du og!

    Klemklem;)

    ReplyDelete